Din indkøbskurv er tom

Andre spørgsmål

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål andre steder, så prøv at kigge nedenfor. Hvis du stadig har et ubesvaret spørgsmål efter at have læst nedenstående, så kontakt Kundeservice på 70 26 41 00.

Hvordan kan jeg klage?

Skulle du mod forventning få en negativ oplevelse bedes du straks henvende dig til udbyderen af oplevelsen, der har det fulde ansvar for indholdet og afholdelsen af oplevelsen. Derved har udbyderen mulighed for at rette op på oplevelsen med det samme.

Det er vigtigt for os at få Smartbox-brugernes input for herved at kunne blive ved med at tilbyde gode oplevelser og hele tiden forbedre vores produkt. For os er det meget vigtigt, at vores partnere lever op til vores kvalitetskrav. Hvis du ikke mener, at dette er tilfældet, eller hvis du har gode idéer til nye og spændende oplevelser, vil vi meget gerne høre fra dig. Skriv til os på oplevelser@smartbox.com.

Hvor lang tids gyldighed har en Smartbox?

En Smartbox som har 16D med i produktkoden er gyldig i 2 år efter købsdatoen.

Alle vores boxe med 15D i produktkoden har ubegrænset gyldighed. Dette betyder at boxen gratis kan ombyttes/forlænges til et værdibevis af samme værdi efter at oplevelserne i boxen er løbet ud.

Der tages forbehold for prisstigninger.  Dog gælder det, at hvis boksen ikke ombyttes i 5 år, at regne fra sidste gyldighedsdato for ydelserne i boksen, kan man ikke længere gøre krav på hverken ombytning eller forlængelse, og må derfor anses som værende tabt.

Tidligere versioner af Smartbox har som altid en løbetid på minimum 6 måneder. Udløbsdatoen står skrevet på selve gavekortet eller på bagsiden af æsken. Den kan imod et mindre gebyr ombyttes op til 6 måneder efter udløb.   

Kan jeg blive Smartbox partner?

For at blive partner skal du kontakte vores Kontraktafdeling. Du kan enten ringe til Kundeservice på 70 26 41 00 eller bruge kontaktformularen her: www.smartbox.dk/contact

Ud fra hvilke kriterier, har I udvalgt jeres partnere?

Vi samarbejder kun med etablerede partnere, og vi har besøgt dem alle for at sikre os, at de lever op til vores kvalitetskrav. Vi stiller bl.a. krav til beliggenhed, atmosfære, faciliteter og naturligvis til prisen. For os er det ligeledes vigtigt at have et godt forhold til vores partnere, da vi med et godt samarbejde skaber de bedste forudsætninger for at kunne tilbyde gode og spændende oplevelser.

Kan jeg få erstattet min Smartbox, hvis jeg mister den?

Nej, hvis du mister, får stjålet eller dit gavekort på en anden måde bliver ødelagt, kan vi desværre ikke erstatte det. Så pas godt på det.

Sparer jeg penge ved at købe en Smartbox?

Nej, man sparer ikke nødvendigvis penge med sin Smartbox, da Smartbox ikke er et rabatkoncept. Den ydelse man modtager hos vores partnere, svarer til boksens beløb.

Kan jeg frit vælge en oplevelse for boksens værdi, hos den arrangør jeg vælger?

Nej, der er ikke mulighed for frit at vælge en oplevelse for boksens værdi, hos den arrangør du som kunde vælger. Smartbox har lavet specifikke aftaler hos hver partner. Den ydelse som hver partner tilbyder, står præcist skrevet i bogen i din Smartbox.

Hvordan bliver jeg affiliate?

Vi arbejder sammen med Netbooster og Zanox. For at blive en del af vores affiliate netværk, skal du registrere dig ved enten Netbooster eller Zanox.

Hvor kan jeg se, om der er lavet rettelser i min Smartbox?

Alle rettelser som f.eks. nye partnere, ændring af menu etc. registreres her: www.smartbox.dk/corrections

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Luk
For at give dig den bedste oplevelse på www.smartbox.dk bruger vi cookies på siden. Ved at fortsætte accepterer du brugen af cookies. For mere information klik her. Luk
Luk

Indtast din e-mailadresse og bliv kontaktet så snart #BONGO# er tilbage på lager.