Din indkøbskurv er tom

Køb online

Find svar på dine spørgsmål angående online bestilling og betaling.

Hvordan handler jeg på jeres hjemmeside

Du finder hele vores sortiment her: www.smartbox.dk/gavekort/

Når du klikker på en boks, havner du på en side, hvor du får mere information om netop den Smartbox samt mulighed for at lægge den i indkøbskurven. Du kan også vælge, om du vil have den sendt i fysisk form med gaveæske og bog – eller om du vil have en e-Smartbox, som bliver sendt til din mail inden for 10 minutter. Ønsker du at købe flere Smartboxe, klikker på på linket ”Fortsæt med at handle”. Er du færdig med at handle, klikker du på indkøbskurven. Klik på ”Betaling” for at komme til indkøbskurven. Her får du et overblik over dine varer og kan tilføje en personlig hilsen samt vælge gaveindpakning. Herefter klikker du på ”Betal” og bliver sendt videre til en sikker betalingsside, hvor du udfylder dine personlige oplysninger og vælger betalingsmetode. Til sidst modtager du en bekræftelse på din ordre via mail. Venligst kontrollér, at alting stemmer.
 

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med alle førende kreditkort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express og JCB.

Derudover kan du betale med:

- PayPal
- MobilePay
- EuroBonus point www.smartbox.dk/eurobonus
- Klarna - fakturabetaling

Kan jeg skrive en personlig hilsen til modtageren?

Ja. Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, kan du skrive en personlig hilsen til modtageren i tekstfeltet under oversigten over dine varer. Her kan du skrive en personlig hilsen på op til 195 tegn. Bemærk, at du ikke kan skrive specialtegn (såsom &, *, ñ osv.) eller skrive mere end én hilsen pr. ordre, også selvom du køber flere bokse.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du ringe til os hurtigst muligt på +45 70 26 41 00, så vi har en mulighed for at stoppe forsendelsen. Hvis ordren allerede er sendt videre til vores lager, kan vi desværre ikke annullere ordren længere. Ønsker du stadig at annullere, skal du returnere ordren for egen regning og udfylde en fortrydelsesblanket som vedlægges forsendelsen. Dette skal gøres indenfor 14 dage efter modtagelse. Husk at mærk kuverten “Retur”, så kan vi hurtigere håndtere returforsendelsen for dig. Fortrydelsesblanketten finder du her: www.smartbox.dk/Standardfortrydelsesformular

Bemærk penge tilbageføres på det kort eller den betalingsmetode, hvormed ordren er betalt.

Hvordan returnerer jeg en Smartbox?

En Smartbox købt på www.smartbox.dk returnerer du, ved inden for 14 dage efter at have modtaget din ordre, at sende dine varer tilbage til os (Smart & Co Aps, Frederiksberg Allé 52, 1820 Frederiksberg C) og udfylde og vedlægge en fortrydelsesblanket, som du finder her:
http://www.smartbox.dk/Standardfortrydelsesformular
Bemærk, at pengene refunderes til det betalingskort, som blev benyttet ved bestilling af ordren.

Du skal selv betale for at sende dine varer tilbage. Vi anbefaler, at du sender som pakke eller som anbefalet brev, så du er sikker på, at forsendelsen ikke går tabt i posten, da returnering foregår på eget ansvar. Mærk gerne pakken eller konvolutten med ordet “retur”, så kan vi hurtigere håndtere din retur.

Jeg er firmakunde, hvordan køber jeg?

Som virksomhed kan du læse mere om jeres muligheder her: www.smartbox.dk/business/ eller ringe til os på +45 70 26 41 00.

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Close
For at give dig den bedste oplevelse på www.smartbox.dk bruger vi cookies på siden. Ved at fortsætte accepterer du brugen af cookies. For mere information klik her. Luk
Close

Indtast din e-mailadresse og bliv kontaktet så snart #BONGO# er tilbage på lager.